SP w Piotrowicach Strona Główna SP w Piotrowicach
Forum Szkoły Podstawowej nr 3 w Piotrowicach

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Logo 2008 -Konkurs informatyczny
Autor Wiadomość
Kris 
Nawiedzony
http://lksolmex.pl

Wiek: 24
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 1139
Skąd: Piotrowice
  Wysłany: 2008-11-21, 21:28   Logo 2008 -Konkurs informatyczny

Przenieśmy się tutaj .
Założyłem nowy temat ponieważ jest to dosyć trudne zadanie i wymaga trochę pomyślenia.

Ja zrobiłem tak.
Osie symetrii są ale nie jest pokolorowane.
(No patrzcie niby prosta czynność ale nie umie wypełnić kolorem)

Kod:
oto koszyczek
 opu
 koszyk
 pod
 pw 90
 np 27.5
 lw 90
 lw 22.5
 opu
już

Kod:
oto platek2
 np 27.5
 lw 20
 powtórz 20 [np 10 pw 2]
 pw 140
 powtórz 20 [np 10 pw 2]
 pw 160
 ws 27.5
już

Kod:
oto kwiatek
 koszyczek
 powtórz 8 [platek2 pw 45]
już


Poprawiona wersja. Jeszcze brak kolorów.

Ale nie umiem, może mi ktoś podpowiedzieć :?:
Ostatnio zmieniony przez Greif 2008-11-24, 22:10, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Greif 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 1577
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-11-24, 22:18   

U mnie nie działa, brak procedury "koszyk".
_________________
Pozdrawiam
----------------------------------
 
 
Greif 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 1577
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-11-26, 16:24   

Ja się trochę pobawiłem i wyszło mi coś takiego:

Kod:
oto platek
 lw 20
 powtórz 2 [powtórz 40 [np 5 pw 1] pw 140]
 pw 20
już

Kod:
oto kwiatek3 :k
 powtórz :k [powtórz 360 / :k [np 0,5 pw 1] lw 90 platek pw 90]
już

Więcej nie robiłem, bo nie miałem czasu.

Żeby zamalować dany obszar, to trzeba "wskoczyć" żółwiem (czyli podnieść pisak i przejść) do danego miejsca, a potem dać komendę ZAMALUJ.

Kolor ustalamy poleceniem
UKM 0-15 (czyli Ustal Kolor Malowania + liczba oznaczająca kod koloru)

Ważne jest też stworzenie procedury, która właśnie podnosi żółwia, przesuwa go o zadane wartości x, y, no i opuszcza.
_________________
Pozdrawiam
----------------------------------
 
 
Kris 
Nawiedzony
http://lksolmex.pl

Wiek: 24
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 1139
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-11-28, 17:08   

No tak ,jeszcze koszyka nie dodałem ;-)
Kod:
oto koszyk
 ustalkolorpisaka 12
 powtórz 360 [np 0.5 pw 1]
już
Ostatnio zmieniony przez Greif 2009-01-09, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Greif 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 1577
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2009-01-09, 23:23   



Piotrek, u mnie coś takiego wyszło, niestety jest to "krzywe".

Musisz się skupić na tym, żeby żółw po narysowaniu czegokolwiek wracał do pozycji wyjściowej, wtedy dużo bardziej sobie uprościsz sprawę.
_________________
Pozdrawiam
----------------------------------
 
 
faja94 
Użytkownik forum

Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 133
Skąd: Przeciszów
Wysłany: 2009-10-20, 21:22   

Kod:
oto płatek
 ukp 14
 lw 40 powtórz 150 [np 1 pw 0,5]
 pw 105 powtórz 150 [np 1 pw 0,5]
 pw 145
 skok 10 0 ukm 14 zamaluj skok -10 0
już


Kod:
oto środek
 ukp 12
 skok 0 -28
 powtórz 360 [np 0,5 pw 1]
 skok 0 28
 ukm 12 zamaluj
już


Kod:
oto kwiat :a
 powtórz :a [płatek pw 360 / :a]
 środek
już

Kod:
oto kwiatek
 kwiat 6
już


Kod:
oto rabata
 skok 0 -300 kwiat 4 skok 0 300 kwiat 5 skok 0 300 kwiat 6 skok 0 300
już


Kod:
oto skok :a :b
 pod np :a pw 90 np :b lw 90 opu
już


może proporcje nie te ale działa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group