SP w Piotrowicach Strona Główna SP w Piotrowicach
Forum Szkoły Podstawowej nr 3 w Piotrowicach

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakończenie roku szkolnego 2007/2008
Autor Wiadomość
Qundzia XD 
Początkujący
xD

Wiek: 27
Dołączyła: 24 Gru 2007
Posty: 42
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-06-22, 08:41   

Wałsnie liczymy :lol: a nielegalnie to czemu by nie na pewno nikt sie nie zorientuje :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Już się nie martw aż do końca swych dni, naucz się tych dwóch radosnych słów HAKUNA MATATA xD
 
 
Kasiemka 
Stały bywalec
RoZmArZoNa MaLiNa x]


Pomogła: 1 raz
Wiek: 27
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 217
Skąd: PiOtRoWiCe
Wysłany: 2008-06-22, 17:26   

Jakie spotkanko było? ;-) to chyba jakies kameralne było bo nic nie wiedziałam :-D albo miałam nie wiedzieć :-D ;-) W sumie to pare osóbek z byłej 3 B wczoraj szalała :-D tzn. siedzieliśmy i gadaliśmy o duchach, a później baliśmy sie nawet własnego głosu... :-D :-P ale było super! :-D

Buziaki 1992 :***
_________________
..:: RoZmArZoNa SłOdKa MaLiNa x] ehh... x] ::..
 
 
 
Qundzia XD 
Początkujący
xD

Wiek: 27
Dołączyła: 24 Gru 2007
Posty: 42
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-06-22, 18:37   

a to my sie spotkalismy na boisku (smialismy sie że dopiero co soe zegnalismy a tu znów sie witamy) też było kilka osób głównie z 3 b :lol: a wy kiedy sie spotkaliście?? :roll: a to spotkanie nie było zaplanowane samo wyszło :-P
_________________
Już się nie martw aż do końca swych dni, naucz się tych dwóch radosnych słów HAKUNA MATATA xD
 
 
Kasiemka 
Stały bywalec
RoZmArZoNa MaLiNa x]


Pomogła: 1 raz
Wiek: 27
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 217
Skąd: PiOtRoWiCe
Wysłany: 2008-06-22, 20:23   

No nasze tak samo :-D ja sie spotkałam tylko z Darią a tu potem taka banda się zebrała :-D my wczoraj (tj. sobota) :-D
_________________
..:: RoZmArZoNa SłOdKa MaLiNa x] ehh... x] ::..
 
 
 
Qundzia XD 
Początkujący
xD

Wiek: 27
Dołączyła: 24 Gru 2007
Posty: 42
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-06-23, 06:28   

aha ale powiem szczerze że takie nie zapowiedziane spotkania najlepiej wychodzą :-D tylko gdyby wieksze towarzystwo sie zebrało :roll: ale i tak jest jeszcze nieźle ;-D
_________________
Już się nie martw aż do końca swych dni, naucz się tych dwóch radosnych słów HAKUNA MATATA xD
 
 
Kaś xD 
Początkujący

Wiek: 27
Dołączyła: 24 Gru 2007
Posty: 32
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-06-24, 08:49   

Hehe ;-) :DD: co do spotkań to wczoraj mieliśmy takie jedno xDD :mrgreen:
szanowna nasza Qndziaa miała urodzinki :D:D
w planach było girls party ale <lol2> potem się zamieniło xDD
:-P chłopcy też się przyplątali xDD :-D
ale i tak było super,bo to w końcu urodzinki naszej Pati !!! :-P
Sto lat Kochana:******** ;-)
a w środę chyba ognisko...??;> :-P
_________________
"Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta."
— Carlos Ruíz Zafón

:***
 
 
 
Qundzia XD 
Początkujący
xD

Wiek: 27
Dołączyła: 24 Gru 2007
Posty: 42
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-06-24, 12:22   

Aha dzieję xD a co do ogniska to czy nie wiadomo czy sie uda zorgnizować :roll: fajnie by było :D a może dzisuaj jakaś powtorka wczorajszych wrażen?? :D:P
_________________
Już się nie martw aż do końca swych dni, naucz się tych dwóch radosnych słów HAKUNA MATATA xD
 
 
Linka 
Nałogowiec
Absolwent.^^


Pomogła: 1 raz
Wiek: 27
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 497
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-06-30, 22:12   

No pięknie.. Linki nie ma, to "Myszy" harcują :-P Aż się boję pomyśleć ile mnie ominęło, ale cóż... chyba będę musiała Wam to wybaczyć ;-)
_________________
Per aspera ad astra.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group