SP w Piotrowicach Strona Główna SP w Piotrowicach
Forum Szkoły Podstawowej nr 3 w Piotrowicach

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Najśmieszniejsze zdjęcia
Autor Wiadomość
chmurka 
Haker
Chmurka xD


Wiek: 26
Dołączyła: 14 Kwi 2008
Posty: 776
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-19, 15:04   

hehe super :-P :-P
_________________

 
 
 
Uczennica:] 
Haker


Pomogła: 2 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 11 Paź 2007
Posty: 920
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-19, 15:20   

no ciekawe jak dlugo nia pograją hihi :lol: yoke
_________________
-_- LKS Piotrowice -_-
I love =*
 
 
 
Pavel868 
Początkujący

Wiek: 27
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 6
  Wysłany: 2008-05-19, 19:53   

Nowa dostawa: :-?



 
 
słonko 



Pomogła: 2 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 1018
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-19, 19:56   

Nie no super :lol:
_________________
"Gdzie jest skarb Twój tam i serce Twoje"
 
 
 
Romek 
Nałogowiec

Wiek: 28
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 377
Skąd: z ciemności
Wysłany: 2008-05-19, 20:49   

Ta Pani sie chyba udusiła :D
_________________
be free
 
 
Kicek
Użytkownik forum


Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 149
Wysłany: 2008-05-19, 20:51   

heh ten kolęs co tam niby oddaje mocz to nic wielkiego ;-) Sam mam niewiele mniejszy zasięg :-D
_________________
Impossible is nothing...
 
 
Linka 
Nałogowiec
Absolwent.^^


Pomogła: 1 raz
Wiek: 27
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 497
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-19, 21:00   

Jaki skromny :-P
_________________
Per aspera ad astra.
 
 
 
Kicek
Użytkownik forum


Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 149
Wysłany: 2008-05-19, 21:05   

no to juz wrodzona cecha ;-) Podejrzewam, że nie chcesz abym udowodnił Ci moje słowa ;-) hehe
_________________
Impossible is nothing...
 
 
chmurka 
Haker
Chmurka xD


Wiek: 26
Dołączyła: 14 Kwi 2008
Posty: 776
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-20, 15:03   

hehe nie ni spoko
_________________

 
 
 
Kris 
Nawiedzony
http://lksolmex.pl

Wiek: 24
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 1139
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-20, 15:19   

"Może to jej urok,może to photoshop" :-D

To już widać że obrabiane,przynajmniej 2 i 3 :-D Ale mimo to niezłe.
 
 
Kicek
Użytkownik forum


Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 149
Wysłany: 2008-05-20, 16:25   

mów Kozłowi co to photoshop... on do painta cheatów używa ;-)
_________________
Impossible is nothing...
 
 
Romek 
Nałogowiec

Wiek: 28
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 377
Skąd: z ciemności
Wysłany: 2008-05-20, 16:50   

haha, on niedawno zrozumiał że forum to nie tylko shoutbox i że Junior Admin to nie syn Greifa :D
_________________
be free
 
 
Uczennica:] 
Haker


Pomogła: 2 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 11 Paź 2007
Posty: 920
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-20, 17:24   

No to wczas :lol:
_________________
-_- LKS Piotrowice -_-
I love =*
 
 
 
Kris 
Nawiedzony
http://lksolmex.pl

Wiek: 24
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 1139
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-20, 19:55   

No,Kozieł był dobry dzisiaj:
Wchodzi do biblioteki .
A Romek mi mówi że Kozieł myśli że junior admin to syn p.Greifa.
Dopiero mu musiałem tłumaczyć że to nie jest drzewo genealogiczne tylko rangi na forum.

Ale nie wiem czy zajarzył :-D

No ale zdjęcia chociaż fajne daje :mrgreen: 8-)
 
 
Romek 
Nałogowiec

Wiek: 28
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 377
Skąd: z ciemności
Wysłany: 2008-05-20, 20:21   

Oj co by o było jakby Kozła nie było, szkoła by straciła swój sens, zero śmiechu.

'Ksiadz móiw:
-Pokój z Wami
-a przedpokój z Toba'
DOBRE!
kto wie ten wie ;)
_________________
be free
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group