SP w Piotrowicach Strona Główna SP w Piotrowicach
Forum Szkoły Podstawowej nr 3 w Piotrowicach

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystkiego najlepszego Monika xDD
Autor Wiadomość
Uczennica:] 
Haker


Pomogła: 2 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 11 Paź 2007
Posty: 920
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-17, 23:27   Wszystkiego najlepszego Monika xDD

KTO MNIE ZWIĄZAŁ? Porywacze!!!
Zaraz wszystko wytłumaczę.
Sama związałam się niteczką,
jak to małe pudełeczko,
aby dziś przy twoim święcie
SIEBIE wręczyć Ci w prezencie!!!

hehe WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :oops: ;-)
_________________
-_- LKS Piotrowice -_-
I love =*
 
 
 
klaudia 
Haker
Klaudia


Pomogła: 1 raz
Wiek: 25
Dołączyła: 30 Kwi 2008
Posty: 828
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 08:06   

wszystkiego naj...i dołączam się do powyższych życzeń :-)
_________________
...:::Klaudia:::...
 
 
 
Kris 
Nawiedzony
http://lksolmex.pl

Wiek: 25
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 1139
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 08:08   

Najlepszego Monika ;-)
 
 
słonko 



Pomogła: 2 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 1018
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 08:15   

Wszystkiego najlepszego :*
_________________
"Gdzie jest skarb Twój tam i serce Twoje"
 
 
 
Monika xDD 

Wiek: 26
Dołączyła: 10 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 09:20   

thx wszystkim =* :mrgreen:
 
 
Kubon 
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 522
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 09:27   

Zdrowia, szczęścia i radości
wielkiej w życiu pomyślności
dużo radości mało złości,
bo to szkodzi Twej piękności...
Prezentów bez liku
miłych wspomnień w pamiętniku.
Dużo kasy, kasy wiele
Miej już wyznaczone cele.
Te życzonka są dla Ciebie
żebyś czuła się jak w niebie =*
_________________
nie znoszę SPAMU!!!- Kubon
 
 
 
Kris 
Nawiedzony
http://lksolmex.pl

Wiek: 25
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 1139
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 09:41   

Zaglądaj tu częściej :-D
 
 
Martyna =* 
Użytkownik forum


Wiek: 28
Dołączyła: 25 Kwi 2008
Posty: 117
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 10:17   

....najlepszego ;*
 
 
 
Adrian13 
Nałogowiec
Gimnazjum:D


Wiek: 25
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 356
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 11:10   

Rośnij duża, dzielna, zdrowa, w 100% odlotowa. Nie zaglądaj do kieliszka, bo Ci będzie grała kiszka. Teraz coś dla Twojej główki, by nie było z niej makówki: śmiej się dużo, ucz się mało, na klasówkach ściągaj śmiało. Bądź pomocna jak komputer, szybka jak japoński skuter. Sympatyczna jak maskotka. Te życzenia są dla Ciebie, abyś czuła się jak w niebie.


to ode mnie ;-)
_________________
TS WISŁA KRAKÓW!!!
 
 
Kaś xD 
Początkujący

Wiek: 28
Dołączyła: 24 Gru 2007
Posty: 32
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 12:51   

NaJlEpSiEjSzEgo xD :* :-P :lol: :mrgreen: :-) :-D
_________________
"Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta."
— Carlos Ruíz Zafón

:***
 
 
 
chmurka 
Haker
Chmurka xD


Wiek: 27
Dołączyła: 14 Kwi 2008
Posty: 776
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 13:18   

No to najlepszego :-)
_________________

 
 
 
Linka 
Nałogowiec
Absolwent.^^


Pomogła: 1 raz
Wiek: 28
Dołączyła: 10 Paź 2007
Posty: 497
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 15:01   

Wszystkiego :*
_________________
Per aspera ad astra.
 
 
 
Monika xDD 

Wiek: 26
Dołączyła: 10 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 18:25   

Heh no jeszcze raz thx =*
A zaglądać może będę częściej xDD
 
 
Kubon 
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 522
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-18, 20:47   

Cytat:
A zaglądać może będę częściej


Trzymam Cię za słowo... :-P
_________________
nie znoszę SPAMU!!!- Kubon
 
 
 
Greif 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 1577
Skąd: Piotrowice
Wysłany: 2008-05-19, 00:21   

Wszystkiego dobrego życzę! :-)
_________________
Pozdrawiam
----------------------------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group