SP w Piotrowicach
Forum Szkoły Podstawowej nr 3 w Piotrowicach

Muzyka - Dyskoteki 08/09

Kris - 2008-09-05, 15:50
Temat postu: Dyskoteki 08/09
No więc,

Jakieś propozycje piosenek które miałyby iść w tym roku na naszych dyskotekach :-) :?:


Śmiało :-P

Uczennica:] - 2008-09-05, 17:22

m.in.
1. Love me or hate me - Lady Sovereign
2. Now you,re gone - Basshunter
3. No Air - Jordin Sparks
4. I kissed A Girl - Katy Perry
5. Run the show - Kat Deluna feat Busta Rhymes
6. Freefal - Jackylle :mrgreen:
7. Ayo Technology - 50 Cent feat Justin Timberlake

:-P

Kris - 2008-09-05, 18:07

Cytat:
6. Freefal - Jackylle



Chodzi o Jeckyll & Hyde-Freefall ?

Linka - 2008-09-05, 18:11

Kris napisał/a:
Chodzi o Jeckyll & Hyde-Freefall ?


Czepiasz się, na pewno o to jej chodziło. :-P

Kris - 2008-09-05, 19:03

Ta,chyba tak :-P

Nie czepiam się :mrgreen:

Uczennica:] - 2008-09-05, 20:33

Tak o to mi chodziło :mrgreen:
Linka - 2008-10-03, 17:26

I jak? Udała się dyska? :-D
chmurka - 2008-10-03, 18:00

według mnie sie udało :mrgreen: :mrgreen:
była cool jak na piewsza (oczywiście dla mnie)
ciekawe jak beda wygladac nastepne :lol: :lol:

glymbiu - 2008-10-03, 18:31

No ale podawajcie jakie chcecie piosenki żeby później nie było że są złe i dyska się nie udała .
No zgadzam się z chmurką dyska była super choć na początku trochę może nudno było .
Ciekawi mnie jakie będą następne :-D :-D

Uczennica:] - 2008-10-03, 21:50

Dyska...hmmm ZAJEFAJNA! :mrgreen:
Kris - 2008-10-08, 16:22

Nie wypowiem się :->
słonko - 2008-10-17, 21:01

Podawać tytuły piosenek jak macie jakieś fajne na dyske, a jak nie to przynieście na pendrive albo na czymś Głymbiowi albo Marcinowi N.
Greif - 2008-10-18, 00:32

ARASH - Temptation :-)
Uczennica:] - 2008-10-19, 18:52

Może być na płytce?? ;-)
chmurka - 2008-10-19, 20:34

no moze być ale moze na pendrive lepiej :mrgreen: :mrgreen: (znaczy mi by było lepiej) :lol: :lol:
Endrju - 2008-10-19, 22:25

Jeszcze trzeba ich uprzedzić o występie wielkiego "miszcza" p. Greifa :mrgreen:
Kris - 2008-10-21, 20:01

Yhy na pendrivie lepiej albo na MP3 :roll:

Bo z płytką jest czasem mały kłopot ;-)

glymbiu - 2008-10-21, 21:38

Jeju byle by działało i komp dał rade odczytać :-D :-D
Kubon - 2008-10-22, 06:38

AAaaAAaa... Tyś widziOł... Jak świnia niebo... :lol: :-P
glymbiu - 2008-10-24, 15:48

I jak tam wrażenia po dysce :?: :?: :?:
Kris - 2008-10-24, 16:06

Poczatek -ok
Srodek -dno (mało osób)
koniec-ok :-)

Ogólne wrażenie +4

Uczennica:] - 2008-10-24, 20:03

Moje wrażenie? 6+
Cała dyska byla super...
Brawo dla DJ x2 :-P

słonko - 2008-10-24, 20:52

A moje wrażenia, już ostatnia była lepsza...
Endrju - 2008-10-24, 21:19

Trochę mało było przytulanek... :-/
glymbiu - 2008-10-24, 21:26

Pytaliśmy się jakie Piosenki chcecie to tylko pan Greif powiedział i Uczennica a reszta nic a teraz macie jakieś pretensje
Endrju - 2008-10-24, 21:28

Dobra, na następną dyskoteke wam podam pasi???
glymbiu - 2008-10-24, 21:37

No na pewno wszystko weźmiemy pod uwagę bo już mam dość tych waszych pretensji . Nie wiem kiedy jest następna dyska ale możecie już podawać piosenki bo trzeba je pościągać i zgrać
Greif - 2008-10-25, 00:17

glymbiu, najwięcej pretensji mają zwykle ci, co nic nie robią...

Najważniejsze to robić swoje, i okichać upierdliwców... ;-)

glymbiu - 2008-10-25, 08:52

No ma pan racje ale Kris założył temat i się zapytał co chcą na dyske to ledwo dwie osoby odpisały a teraz to wszyscy wielkie pretensje mają
słonko - 2008-10-25, 08:54

Sory, ja wyraziłam swoje zdanie, ale piosenki wam podałam...a nie moja wina, że one wam nie odpowiadają!!
glymbiu - 2008-10-25, 09:05

No wiadomo że zawsze jest wina tych co to robią no bo kto inny jest winny .
słonko - 2008-10-25, 09:22

No, to teraz się łaskawie zastanów ile piosenek wam dałam, a ile z nich puściliście...mimo że chodziłyśmy za wami żebyście to puścili...
glymbiu - 2008-10-25, 09:47

No mówię przecież że to jest nasz wina i nikogo innego no bo jakby było inaczej . Zawsze tak będzie że wina jest tych co to robią .
chmurka - 2008-10-25, 09:58

Katy Perry - I Kissed A Girl
Activ - Doar Cu Tine
MBrothers - What
The Pussycat Dolls feat. Timbaland - Wait a Minute
Toples - Hej, Hej Dj
Tom Novy - Your Body
Uniting Nations - You And Me
któreś z tych :D:D
Toples - Sąsiadka
East Clubbers - More More More (Dj Andy Garcia Club Mix)
East Clubbers - Sextasy
Renton - Hey girl
BassHunter - Boten Anna
Perfekt - Kołysanka dla nieznajomej
Chłopcy z Placu Broni - "Gdyby nie ty"
Baciary - Lato WwW.DiscoMix.Eu
Verba - Sluchaj skarbie
Sokół i Pono-W aucie
Jamal - Policeman
East Clubbers - Where Are You :-)
funny bear - i'm your funny bear
Basshunter - Dota

jak dla mnie to te moga iść wszystkie :DD sorrki teraz macie dużo czy słuchania :D:D

Weekend-Jak Kochać to tylko Cię :mrgreen: :mrgreen:
Cliver - Chodz kochanie
Junior - Nastolatka
Boys - Jesteś szalona
slide-stracone dni [www.Disco-Dance.Info]
Toples - Ciało do Ciała

moze wystarczy :D:D tylko tu nie uwzgledniłam wolnych ale co tam :D:D

a i jeszcze to:
Łzy - Łzy szczęścia

Uczennica:] - 2008-10-25, 11:42

Pink - So what
Lady Sovereign - Hate me or love me
East Clubbers - Sexplosion

Kris - 2008-10-25, 12:31

No i już troche macie :-D

Ja bym wam mógł przynieść ale mi się nie chce :-)

Endrju - 2008-10-25, 20:56

No i już macie piosenki ;-)
słonko - 2008-10-26, 09:49

Toples-Kochaś
Basshunter-Angel in the night
Arash-Suddenly
Clasic-Hej czy Ty wiesz
Miley Cyrus-7 Things
Rihana-live your life
Toples-Mała blondyneczka
Westlife-My love
Westlife - Nothings Gonna Change My Love For you
Sara Berailles - Love song
Cliver-Bliskość ciała
Rihanna-Umbrella
Sugababes - About You Now
East Clubbers - My Love
morandi - angels
pin-niekochanie
Video - Soft
Pin - Pójde Pod Wiatr Jak Najdalej

chmurka - 2008-10-26, 10:59

o własnie słonko dobrze ze je dodałaś :DD wiec teraz trzeba je tylko ściagnąć i dysko bedzie exstra :-D
Kris - 2008-10-26, 15:33

słonko napisał/a:
Toples-Kochaś
Basshunter-Angel in the night
Arash-Suddenly
Clasic-Hej czy Ty wiesz
Miley Cyrus-7 Things
Rihana-live your life
Toples-Mała blondyneczka
Westlife-My love
Westlife - Nothings Gonna Change My Love For you
Sara Berailles - Love song
Cliver-Bliskość ciała
Rihanna-Umbrella
Sugababes - About You Now
East Clubbers - My Love
morandi - angels
pin-niekochanie
Video - Soft
Pin - Pójde Pod Wiatr Jak Najdalej



Jedna osoba pomyślała.

To musi iść :!:

glymbiu - 2008-11-20, 21:19

Jak tam wrażenia po dyskotece :?: :?: :?:
faja94 - 2008-11-20, 21:20

East Clubbers - Drop
słonko - 2008-11-21, 15:02

Jak dla mnie było nawet super...a było by lepiej....Ci co byli wiedzą mniej więcej o co chodzi...
Kris - 2008-11-21, 20:43

Średnio na jeża :mrgreen:


Troche mało osób było,no ale cóż... po wywiadówce.


Było przeciętnie ale nie źle :-) (Nie przez muzykę ,przez publikę :lol: )

chmurka - 2008-11-21, 20:49

hehe było wczoraj fajowo :D:D na serio mimo iz było mniej ludzi niz zwylke ale i tak jak na taka pogode i za kary po wywiadówce nie było zle. nie było wogóle 4 i 5 klasy ale to normalne... rodzice ich nie puscili ja jak bym nie musiała isc to sie przyznaje ze mi sie nie chciało.... ale co tam było super :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group